Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Bästa och sämsta bilarna enligt Bilprovningen

Startad av Krister Lindholm · 2009-03-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu presenterar Bilprovningen 2008 års besiktningsresultat. Siffrorna visar att tre år gamla bilar har blivit bättre sedan förra årets rapport för 2007. Statistiken visar glädjande nog att Renault äntligen har skärpt till sig - på vissa plan. Men Renault återfinns även i botten, precis som Volvo XC90.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]