Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Beijing Automotive köper in sig i Koenigsegg Group

Startad av Krister Lindholm · 2009-09-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I går kom uppgifter om att Koenigsegg Groups köp av Saab Automobile stöds med hjälp av kinesiska pengar. I dag har Koenigsegg Group bekräftat uppgifterna - Beijing Automotive blir delägare i bolaget.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]