Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Beijing C60 och C71 - vi granskar ?Kina-Saabarna?

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
För ett par dagar sedan visade vi er den första bilden på gamla Saab 9-5 i kinesiskt utförande. Nu har vi varit och känt och klämt på både den och Saab 9-3 som står på Pekingsalongen. Beijing C60 och C71 samt elversionen C71EV.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]