Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Bensinbolagen tjänar mer på bensinen

Startad av Krister Lindholm · 2011-03-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Bensinbolagen har i kraft av försämrad konkurrens ostört kunnat höja sina intäkter per liter såld bensin. På två år har bruttomarginalen ökat med drygt 75 procent, från 69 öre till 1 krona och 21 öre per såld liter.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]