Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Bentley Continental GT lyfts och får ?snål? V8

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-08 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Bentley Continental GT har hängt med sedan 2003 och är mer än mogen för en uppfräschning. Det tycker Bentley också och visar nu 2011 års modell av Continental GT som förutom ett ansiktslyft dubblerar sitt motorutbud.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]