Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Bentley ska visa biobränslebil i Genève

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det enda gröna med Bentley är den brittiska racingkulören, fram tills nu. Nu står det nämligen klart att Bentley ska visa märkets första biobränslebil på Genèvesalongen i mars.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]