Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Bilägare skvallrar gärna på fartsyndare

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Varje år undkommer tusentals fartsyndare lagens arm eftersom de inte äger bilen de kört för fort i. Men många bilägare berättar gärna för polisen vem det var som körde och därmed ska ha böteslappen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]