Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BMW bekräftar M-version av 1-serien

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
För första gången får vi ett officiellt besked från BMW - 1-serien kommer i en M-version. M-chefen Kay Segler säger i en intervju att bilen inte ska heta M1 men att den ska lanseras nästa år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]