Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BMW-diesel i amerikansk polisbil

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den kommande amerikanska polisbilen Carbon E7 kommer att få en BMW-diesel under huven. På tisdagen skrev BMW och Carbon Motors under avtalet som innebär att BMW ska leverera 240 000 turbodieselmotorer till USA.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]