Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BMW-förare argast i trafiken

Startad av Krister Lindholm · 2010-10-13 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tycker du att budbilar och olika skåpbilar är de mest aggressiva i trafiken? I så fall har du fel. Enligt en brittisk undersökning är BMW-förarna argast bakom ratten och mest benägna att bete sig illa åt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]