Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BMW i3 och i8 lanseras 2013

Startad av Krister Lindholm · 2011-02-22 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det var länge sedan vi först hörde talas om BMW:s miljösatsning och nu är BMW redo att berätta mer. Elbilar och plug in-hybrider ska säljas som i-bilar, först ut är i3 och i8.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]