Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BMW Off-Roadster - obruten mark

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-15 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
BMW är duktiga på att skapa helt nya biltyper. Som exempel har vi SAV och SAC. Men något som de har missat är Off-Roadster, en ny klass som en av våra läsare nu vill uppmärksamma.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]