Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BMW registrerar nya namn

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
BMW har registrerat ett gäng nya modellbeteckningar och i bästa fall ger de oss en föraning om vad BMW har på gång. De nya namnen i1, i2, i3, i4, i5, i6, i7, i8, i9, E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7, E8, E9 visar att BMW tänker litet och eldrivet.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]