Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BMW satsar fem miljarder på elbilen Megacity

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
BMW har inga tankar på att hamna efter i elbilsracet. Nu presenteras en investering på 530 miljoner euro i projektet som omfattar den kommande lilla elbilen Megacity Vehicle.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]