Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BMW tar vara på värmen

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Värme brukar oftast vara något som ska bort från motorn för att undvika överhettning. Nu gör BMW tvärtom och anstränger sig för att ta vara på så mycket som möjligt av den överflödiga värmen. Kallstarter ska bli ett minne blott.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]