Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BMW utvecklar betalnyckel

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I stället för att betala med kort, kontanter eller andra gammalmodigheter föreslår BMW att vi ska börja betala med bilnyckeln. BMW har nyligen tagit fram en prototyp på en nyckel som bland annat ska fungera som betalkort, bussbiljett och jo, faktiskt även som bilöppnare.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]