Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BMW X6 blir hetare med Performance-paket

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Om BMW X6 i M-utförande känns lite för överdriven men en vanlig X6 lite för vanlig så finns nu ett mellanting. X6 kan nu utrustas med olika Performance-delar som höjer effekten och ger ett nytt utseende.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]