2008 blev ett förlorat år för bilindustrin. Nästan alla tillverkare led svåra förluster. Det fanns dock bilar som fortfarande lockade köpare. BMW:s M-modeller sålde bättre än väntat och noterades för det näst bästa resultatet någonsin.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld