Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BMW:s trelitersdiesel blir starkare och snålare

Startad av Krister Lindholm · 2009-06-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu blir BMW:s största dieselslägga ännu starkare. Men samtidigt snålare. Trelitersdieseln med twinturbo får fler hästar och kraftigare vridmoment. Debuten sker i 740d senare i år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]