Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Bra start på bilåret 2011

Startad av Krister Lindholm · 2011-02-01 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
2011 års nybilsförsäljning har börjat bra. Siffrorna för januari visar att det såldes 24 procent fler bilar än samma månad förra året och det går uppåt även för Saab.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]