Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Brilliance ger upp sitt Europa-försök

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det går inte att sälja skräp till högt pris. Det har kinesiska Brilliance fått erfara efter sitt försök att sälja bilar i Europa. Försäljningen i Europa har gått extremt trögt och nu stoppas exporterna till Europa.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]