Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Buick Regal - amerikan född på autobahn

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Här är GM:s botemedel mot krisen - Opel Ins? förlåt, Buick Regal! Med europeiska anor och fyrcylindriga motorer ska den helt nya Buicken sätta fart på försäljningen och locka till sig yngre köpare.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]