Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Buick Regal GS - inte lika het

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Hetlevrade Opel Insignia OPC har letat sig över Atlanten. Men på resan har den tappat sin potenta V6-motor på 325 hästkrafter. Väl på plats i USA har den bytt namn till Buick Regal GS och plockat upp en fyrcylindrig turbomotor.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]