Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Buick Regal - Insignia på amerikanska

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Insignia är en bil med många ansikten. Bortsett från att säljas som en Opel och en Vauxhall i Europa säljs den under Buick-flagg i Kina. Nu meddelar GM att Buick ska lansera en helt ny mellanstor sedanmodell i USA. Gissa vilken det är?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]