Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

C vill höja - och ta bort - fordonsskatten

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-15 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Miljöminister Andreas Carlgren vill kraftigt höja fordonsskatten på bränsletörstiga bilar medan miljöbilar bör bli befriade från densamma i upp till fem år. Förslaget möts av kritik från både Saab och Volvo.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]