Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Cadillac CTS Coupé redo för start

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-31 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Under mottot ?America, we have re-ignition? ska Cadillac nylanseras hemma i USA. i en ny reklamfilm ses de nya Cadillac-modellerna skjuta fram genom öknen och mest intressant är läckra CTS Coupé som äntligen ser ut att var på väg.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]