Under mottot ?America, we have re-ignition? ska Cadillac nylanseras hemma i USA. i en ny reklamfilm ses de nya Cadillac-modellerna skjuta fram genom öknen och mest intressant är läckra CTS Coupé som äntligen ser ut att var på väg.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld