Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Cadillac Escalade är USA:s mest stulna bil

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
En stor amerikanare har fått ett nytt mindre smickrande epitet. Den stora suven har varit populär bland kunderna och visar sig nu också vara biltjuvarnas favorit. En svensk hamnar i botten när amerikanska HLDI listar de mest stulna bilarna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]