Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Cadillac lämnar halva Europa

Startad av Krister Lindholm · 2009-03-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
General Motors planerar att stoppa försäljningen av Cadillac-bilar i stora delar av Europa. Cadillac har haft svårt att konkurrera på premiummarknaden och ska framöver bara säljas i ett knappt dussin europeiska länder.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]