Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Chevrolet Caprice - ny polisbil för USA från Australien

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Amerikanska fartsyndare får snart titta extra noga i backspegeln. Från och med 2011 kan nämligen nya Chevrolet Caprice dyka upp bakifrån. Chevrolet har presenterat den senaste specialbygga polisbilen - en etanoldriven V8-best med rötter i Australien.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]