Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Chevrolet Uplander dricker sprit - bara i Sverige

Startad av Krister Lindholm · 2008-10-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Uppföljaren till Chevrolet TransSport kommer nu till Sverige. För att smälta in i den svenska bilparken ska Chevrolet Uplander lära sig dricka sprit. Svenska kunder blir ensamma i Europa om att få bilen i E85-utförande.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]