Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Christian von Koenigsegg kommenterar Saab-affären

Startad av Krister Lindholm · 2009-06-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Samtidigt som TT har fått näringsminister Maud Olofsson att kommentera Saab-affären, har man låtit träffa Christian von Koenigsegg hemma i Skåne där han ger sin syn på saken och förklarar hur det ligger till.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]