Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Chrysler 200 Cabriolet - Lancia Flavia i Europa?

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Chrysler har släppt de första bilderna på sin nya storcabriolet. Chrysler 200 Cabriolet är i själva verket en kraftigt ansiktslyft Sebring som, om förhandstipsen stämmer, kommer att heta Lancia Flavia i Europa.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]