Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Chrysler 300C blir hybrid

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Chrysler 300C står just nu på bilsalongen i Detroit och visar upp sig i sin nya skrud. Vad vi inte känt till tidigare är att 300C ska få hybriddrivlina. 2013 ska hybridversionen lanseras.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]