Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Chrysler, Ford och GM åker inte till Tokyo

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-15 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Som vi berättade i förrgår så funderar ledningen för Tokyo Auto Show på utställningens vara eller icke vara för i år. Nu rapporteras det att Chrysler, Ford och GM drar sig ur Tokyo-salongen 2009, vilket än mer lutar åt att evenemanget ställs in.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]