Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Chrysler försvinner från Europa - Lancia tar över

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu är det bestämt. Chrysler blir ett minne blott på det europeiska fastlandet när Fiat-ledningen stökar om i leden. I Chryslers frånvaro ska Lancia växa som märke och bli en spelare att räkna med.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]