Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Chrysler håller stängt en hel månad

Startad av Krister Lindholm · 2008-12-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Problemen fortsätter för Chrysler. Nu tvingas man göra stora justeringar i produktionen. Alla nordamerikanska fabriker ska hålla stängt i minst en månad. Frågan är om de öppnar igen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]