Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Chrysler överlever inte utan statligt stöd - ger mångmiljonbonusar till ledningen

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Chryslers vd Bob Nardelli sade i torsdags att det blir väldigt svårt för USA:s tredje största biltillverkare att överleva utan finansiellt stöd från staten. Ungefär samtidigt avslöjades det att de högst uppsatta cheferna får dela på 240 miljoner kronor i bonus.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]