Chryslers vd Bob Nardelli sade i torsdags att det blir väldigt svårt för USA:s tredje största biltillverkare att överleva utan finansiellt stöd från staten. Ungefär samtidigt avslöjades det att de högst uppsatta cheferna får dela på 240 miljoner kronor i bonus.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld