Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Corvette Stingray Concept visades i Chicago

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-15 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu har GM dragit täcket av sitt senaste koncept. På bilsalongen i Chicago visades Corvette Stingray Concept - eller Sideswipe som bilen heter när den får liv.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]