Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Daimler får miljardböta i muthärva

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tyska person- och lastbilstillverkaren Daimler ska böta omkring 180 miljoner dollar i en uppgörelse med USA:s justitiedepartement och finansinspektion. Daimler anklagas för att under lång tid ha mutat statstjänstemän för att främja sina affärer.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]