Tyska person- och lastbilstillverkaren Daimler ska böta omkring 180 miljoner dollar i en uppgörelse med USA:s justitiedepartement och finansinspektion. Daimler anklagas för att under lång tid ha mutat statstjänstemän för att främja sina affärer.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld