Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Daimler tänker bli störst på småbilar

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Daimler-chefen Dieter Zetsche sticker ut hakan och säger att Daimler kommer att dominera småbilssegmenten. Zetsche är övertygad om att Daimler kommera att passera både BMW och Audi i de mindre segmenten.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]