Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Därför kan Volvo inte bli premium

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I en intervju med Automotive News förklarar Volvos Europachef Stuart Kerr varför Volvo har haft så svårt att nå den så efterlängtade premiumstatusen. En anledning är, tro det eller ej, att Volvos bilar är för välbyggda.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]