Noll vision var det ja...
Skall inte VV arbeta för att underlätta för bilister, och säkra deras färd efter vägarna?
Vart tar alla fordonsskatter som bilisterna betalar in varje År?
Skatteugglan tas bort av besparingsskäl, garanterat gäller samma orsak dessa "dyra" snökäppar.
Men som de sade här då käpparna togs bort härom året, ser man inte vägen så kör man långsammare... I År är de röda snökäpparna käpparna tillbaka i vägkanten här i trakten.
Skall inte VV arbeta för att underlätta för bilister, och säkra deras färd efter vägarna?
Vart tar alla fordonsskatter som bilisterna betalar in varje År?
Skatteugglan tas bort av besparingsskäl, garanterat gäller samma orsak dessa "dyra" snökäppar.
Men som de sade här då käpparna togs bort härom året, ser man inte vägen så kör man långsammare... I År är de röda snökäpparna käpparna tillbaka i vägkanten här i trakten.