Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

De Tomaso föds på nytt med SLS

Startad av Krister Lindholm · 2011-02-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den insomnade italienska sportbilstillverkaren De Tomaso är på väg tillbaka. Med ny ägare och friskt kapital lanseras De Tomaso på nytt i samband med Genèvesalongen i veckan. Först ut är nya modellen SLS som inte har så mycket gemensamt med företagets historia.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]