Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

DeLorean bygger ny Pontiac Solstice!?

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I våras kom beskedet - GM lägger ned Pontiac och därmed är det även slut för den lilla roadstern Solstice. Men nu kanske modellen gör comeback i ny kostym tack vare klassiska DeLoreans förslag om att åter väcka liv i amerikanen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]