Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Det går bra för Volvo - fastanställer 140 personer

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volvo höjer produktionstakten vilket betyder att deras arbetsstyrka måste förstärkas. 140 personer får fast anställning medan 100 får visstidsanställning.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]