Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Det går trögt för KTM X-Bow

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Motorcykeltillverkaren KTM:s sportbil X-Bow är svårslagen på bana, men i försäljningshallarna går det desto trögare. Efterfrågan har inte motsvarat KTM:s förväntningar och nu har produktionen i österrikiska Graz stoppats.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]