Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Dieselförsäljningen översteg bensinförsäljningen 2010

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
För första gången såldes det mer diesel än bensin i Sverige under ett år. Under förra året ökade dieselförsäljningen medan bensinförsäljningen sjönk.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]