Just nu är Dodge Challenger en vill ha bil för mej,men visst är det fräkt med elbilar.Det tråkigaste med el är ljudetX( för jag är övertygad om att dom fixar räckviddsproblematiken för snabbheten har vi ju sett bevis på att dom har.
Hur klarar sig en liten elbil mot en av bilvärldens största och mest legendariska motorer i ett dragrace? Svaret på den frågan fick vi när Dodge EV och Dodge Challenger ställdes mot varandra i Los Angeles, racet finns självklart på film.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld