Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Dodge kan säljas som Alfa Romeo i Europa

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-01 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Rekonstruktionen av Chrysler pågår för fullt och en av de frågor Fiats vd Sergio Marchionne måste ta ställning till är vad som ska göras med Dodge och Alfa Romeo. Enligt Marchionne kan det bli så att Dodge-modeller säljs med Alfa-märke i Europa och vice versa.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]