Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Dodge Viper har lämnat bandet för gott

Startad av Krister Lindholm · 2010-07-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Sista exemplaret av Dodge Viper har lämnat fabriksbandet i Detroit. Den sista Vipern gick till världens mesta Viper-samlare som ville ha sin bil helt guldmålat. Det är ännu osäkert om Viper-sagan får en uppföljning.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]