Sista exemplaret av Dodge Viper har lämnat fabriksbandet i Detroit. Den sista Vipern gick till världens mesta Viper-samlare som ville ha sin bil helt guldmålat. Det är ännu osäkert om Viper-sagan får en uppföljning.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld